Huisregels
Je ontvangt altijd dag van tevoren een afspraak herinnering per SMS, zorg dat we het juiste telefoonnummer van je hebben. Het is mogelijk om op deze SMS te reageren.
Als je onverhoopt niet kunt, zeg dan 24 uur van tevoren af, telefonisch, per mail of sms. Voor niet nagekomen afspraak zonder afmelding 24 uur van tevoren brengen we standaard € 50,00 in rekening.
Want als je te laat afzegt, moet je helaas je factuur zelf betalen.
Je zorgverzekeraar vergoedt deze factuur dan helaas niet, wat je reden ook is.
Je blijft zelf verantwoordelijk voor het al dan niet nakomen van jouw afspraak.
Ons antwoordapparaat staat aan als we bezig zijn met behandelingen, spreek duidelijk je naam en telefoonnummer in. We nemen contact met je op.
Openingstijden 8:30 – 17:00 uur.
Wij hebben lunchpauze van 12.30 – 13:00 uur.
Heeft u een klacht over de behandeling of uw behandelaar? Bij ontevredenheid of een klacht, kunt u altijd in gesprek gaan met uw behandelaar om samen tot een oplossing te komen. We hechten heel veel waarde aan het voortzetten van onze behandelrelatie in de toekomst.
Indien dit niet lukt, verwijzen we u naar de NVM-klachten regeling.